MÀGIA O CIÈNCIA?

Comencem projecte totes les classes d'infantil del CEIP L'Assumpció, era una idea que teniem després de fer molts cursos de ciència, utilització de tabletes a les classes, creació de codis QR, contes i ciència,... i pensant en com unir tot açò se'ns va ocórrer aquest projecte. Serà un projecte de poc treball gràfic plasmat en paper i molt de pràctica i joc.
Hui de matí, el nostre conserge ha vingut preocupat a la classe perquè en ha contat que una xica que li diuen Mavis i que tenia aspecte de vampir ha trucat a la porta del col·le i li ha donat 3 sobres i 3 fotos ( que li ha fet Jose perquè l'ha vist molt preocupada) per a les classes dels lleons, els pingüins i les girafes per vore si la poden ajudar.



Jose diu que semblava molt preocupada i que si podem, per favor, l'ajudem.
Doncs bé, dintre del sobre hi havia açò...











"Què és açò?" és la pregunta que jo els he fet a les girafes per a que m'ho explicaren, han dit moltes coses, la veritat que les seues hipòtesis han estat genials: "jo ho sé, és un laberint", "no,no és per a pagar", " no, és un código perquè a la tablet jo jugue amb això",... I jo els he preguntat com podíem mirar-ho si no tenim tablet, la resposta ha estat molt bona:" amb un mòbil", i... " algú té mòbil ací?", he preguntat jo, " el teu mòbil Marta que estas molt despistada!", que bons que són, jijiji.
Com que necessitaven un mòbil per a poder mirar el codi, els he deixat el meu i...
Si vosaltres voleu vore el que ens ha dit Mavis, haureu de descarregar-vos un lector de codis QR per al mòbil i mirar-ho. A partir d'ara us serà de molta utilitat per a seguir el projecte que anem a fer!!!
Doncs hem decidit que aner a ajudar-la i a partir d'ara a la classe penjarem  un panell on aniran apareixent les proves que haurem de fer per a ajudar a Mavis... Quina emoció !!!







Comentaris

  1. Genialllll!!!!
    Innovador!!!!!
    Atractiu!!!!
    La llista d' adjectius és immensa

    ResponElimina
  2. Marta ha estat fantàstic!!! Han al.lucinat amb la història. Demà a gaudir més!

    ResponElimina
  3. Marta ha estat fantàstic!!! Han al.lucinat amb la història. Demà a gaudir més!

    ResponElimina
  4. Super!!!! Els xiquets estan milt emocionats

    ResponElimina
  5. Però és màgia? A que sí?
    Molt atractiu companya!

    ResponElimina
  6. Quina passada, vos seguirem de prop...

    ResponElimina
  7. M'encanta!!! Una activitat especial, original i super motivadora.

    ResponElimina
  8. M'encanta!!! Una activitat especial, original i super motivadora.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada